به نقل از سایت اخبار رسانه : به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین دوره از نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، حضور حداکثری شرکتهای داخلی در گروههای کالایی، موسسات و شرکتهای تبلیغاتی از سراسر کشور در کنار صنایع وابسته در حوزههای چاپ، بسته بندی، خدمات، تبلیغات، هدایای تبلیغاتی، سالنامه و سررسید، استندهای تبلیغاتی را شاهد بود. کانونها و شرکتهای آگهی و تبلیغاتی در این نمایشگاه، دانش و تجربه خود را در تولید و بازاریابی کالاها، خدمات و تبلیغات به نمایش گذاشته و تشکلهای صنفی کانونهای تبلیغاتی استانها، زیرمجموعههایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز شهرداریها در کنار شرکتهای تبلیغاتی خارجی، جدیدترین خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه کردند.
دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت معنوی از نمایشگاه و میز خدمت و پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در مورد سامانه تبلیغات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برنامه توسعه زیست بوم شرکتهای خلاق، انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی استانهای خراسان، یزد، مرکزی، قم، فارس و مازندران برای هم افزایی و تبادل تجارب و اطلاعات و سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اجرای برنامههای مرتبط در این دوره از نمایشگاه مشارکت داشتند.
ستاد برگزاری نمایشگاه پانزدهم همراستا با برنامههای دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی برای تقویت نهادهای صنفی غیردولتی و تسهیل حضور آنها در این نمایشگاه با اختصاص غرفهها و امکانات رایگان، بستر حضور کانونهای آگهی و تبلیغاتی استان را در چارچوب انجمنهای صنفی استانی تبلیغات فراهم کرد.
در این دوره از نمایشگاه کارگاه رایگان کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی و نقش سواد بصری در تبلیغات و کارگاه های استارتاپ به طور رایگان برای بازدیدکنندگان با استقبال بی سابقهای مواجه شد.
نمایشگاه تبلیغات امسال، همگام با سیاستهای اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال با عنوان حمایت از کالا و خدمات داخلی، تلاش کرد فضای تبلیغات کشور را به نفع تحقق این سیاستها تنوع بخشیده و موجب شکل گیری، جریان سازی، نزدیکی و تعامل بیشتر صاحبان صنایع و صنعت تبلیغات کشور شود.