به نقل از سایت اخبار رسانه : به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین شماره دوفصلنامه «نوآفرین» به صاحب امتیازی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) و به همت هسته نوآوری این مرکز روانه بازار مطبوعات شد.
در این شماره از نشریه «نوآفرین» بخشی از پیچیدهترین مفاهیم علمی به زبانی ساده در حوزه نوآوری ارائه شده است و در عین حال مطالب از زاویه علوم اجتماعی و با رویکرد بومی نگاشته شده است.
این نشریه به نوعی مجموعهای از تجارب و اندوختههای اهالی صنعت و فناوری است که از یک عمر اقدام و عمل برای مخاطبان روایت شده است.
نشریه «نوآفرین» در ۱۱۶ صفحه و ۳۵ مطلب تدوین شده است. در پرونده ویژه «حمایت از کالای ایرانی» ۱۳ یادداشت ارائه شده و در قسمت «نوآوریپلاس» به نوآوری در نهادهای دینی اشاره شده و هیئت میثاق با شهدا بررسی شده است. «کرکره»، طنز علمی-اجتماعی نوآوری است که در کنار گفتارهایی از رئیس اسبق ایران خودرو و مدیر اجرایی گلدیران قرار گرفته است.
علاقهمندان میتوانند برای خرید دوفصلنامه «نوآفرین» به فروشگاه اینترنتی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) به آدرس store.rushd.ir و برای آشنایی بیشتر با هسته نوآوری دانشگاه امام صادق (ع) به سایت nuafarin.com مراجعه کنند.