به نقل از سایت اخبار رسانه : معاون غرفه انتشارات همشهری به خبرنگار مهر گفت: بیشتر اهالی رسانه به دلیل اینکه کتابهای حوزه رسانه انتشارات همشهری منبع دانشگاهی است، به این غرفه مراجعه میکنند. از این رو، آثار رسانه پرفروش بودهاند.
علی لبافی از کتابهای «نظریههای رسانه»، «روش تحقیق کیفی»، «تکنولوژی رسانهای» و «تبلیغات و اقناع» به عنوان آثار پرفروشتر این حوزه یاد کرد و گفت: در مجموعه ۱۸ عنوان کتاب با موضوع ارتباطات و رسانه در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه کردیم.
معاون غرفه انتشارات همشهری ادامه داد: با توجه به اینکه بهای آثار انتشارات نسبت به سال گذشته تغییری نداشت و ما کتابهای سال گذشته را ارائه دادیم، فروش خوبی را از نظر تعداد عنوان و ریالی تجربه کردیم.
وی اظهار کرد: غرفه انتشارات همشهری آثارش را با ۱۰ درصد تخفیف نمایشگاهی عرضه میکند. این غرفه در راهروی سوم شبستان مصلای امام خمینی (ره)، شماره ۲ واقع است.