مرحله اول سومین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای برگزار شد

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرگزاری مهر در این دوره از المپیاد ۱۵۰۰ دانش آموز پایه دهم و یازدهم از ۳۰۰ مدرسه از ۹۰ شهر در ۳۰ استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این بین استان تهران با ۵۴۹ دانش آموز، استان اصفهان با ۲۸۲ دانش آموز، استان خراسان رضوی با ۱۵۹ دانش آموز، استان یزد با ۴۷ دانش آموز، استان چهارمحال بختیاری با ۳۵ دانش آموز و استان فارس با ۳۲ دانش آموز بیشترین تعداد شرکت کننده در آزمون را داشته اند.

بر اساس این گزارش، منبع اصلی مرحله اول المپیاد، کتاب درسی تفکر و سواد رسانه‌ای است و در مراحل تکمیلی منابع دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد. نتایج مرحله نخست المپیاد ۳۱ اردیبهشت ماه از طریق سایت باشگاه سواد رسانه‌ای به نشانی imlc.ir اعلام می‌شود و حدود ۲۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله اول در انتهای تیرماه در دومین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای شرکت خواهند نمود.

گفتنی است سومین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای توسط باشگاه سواد رسانه‌ای و با حمایت مرکز بسیج صداوسیما، مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی، مؤسسه فرهنگی تبیان، مدرسه هنر و رسانه آینه، مؤسسه آینده سازان، دانشگاه صداوسیما، مؤسسه فرهنگی تزکیه، مرکز نوآوری فرهنگی امید، مؤسسه پارسای اصفهان، مؤسسه فرهنگی هدایت میزان، مؤسسه مسیررسانه، مؤسسه هنروما و انجمن سواد رسانه‌ای ایران برگزار می‌شود.

برچسب ها:

اخبار رسانه

115
0 0