معرفی «مدیریت رفتار سازمانی» و «خاک زیر ناخن» در رادیو فرهنگ

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ برنامه «چاپ اول» که به معرفی تازه‌های نشر و کتاب‌های مهم نشر در کشور اختصاص دارد امروز کتاب «مدیریت رفتار سازمانی» نوشته «کیومرث احمدی» را معرفی می‌کند.

مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و مفاهیم، نظریه ها، الگوها و کاربردها مباحثی است که در این کتاب به آن توجه شده است.

برنامه چاپ اول با اجرای مسعود بربر و تهیه کنندگی پرویز جمالی با موضوع معرفی تازه‌های نشر روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۴۵ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

همچنین برنامه «رویای کاغذی» این شبکه رادیویی امشب ۲۴ تیرماه به معرفی و خوانش بخش‌هایی از کتاب مجموعه داستان «خاک زیر ناخن» نوشته «بهاره ارشدریاحی» اختصاص دارد.

«خاک زیر ناخن» مجموعه ای از هشت داستان کوتاه است که از نظر فضا سازی، فرم و زبان متنوع و مستقل هستند.چالش‌های روابط انسانی مانند عشق، خیانت، انتظار و تنهایی در این داستان‌ها پررنگ است و نگاه واقع گرایانه به مرگ، قتل و مردن در عین روزمرگی، از مفاهیم پنهان تر در لایه‌های روایت‌ها هستند.

رویای کاغذی برنامه‌ای از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت ۲۳:۴۵ به بازخوانی قطعه‌ای از یک کتاب شامل داستان کوتاه، رمان و شعر از آثار شاخصی که با استقبال مخاطبان روبرو شده و پر تیراژ بوده‌اند، اختصاص دارد.

این برنامه با اجرای راضیه گردکاهد، تهیه کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

برچسب ها:

اخبار رسانه

124
0 0