خورد و خوراک به مثابه فرهنگ

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرنگار مهر، نشریه مدیریت ارتباطات به صورت منظم و ماهانه منتشر می شود و در یکصد و دهمین شماره آن در قالب پرونده ای ویژه به موضوع خورد و خوراک و ارتباطات پرداخته شده است.

در این شماره به همراه عکس های منتشر نشده از نجف دریا بندری، گفت و گویی با سهران دریابندری انجام شده است که موضوع این مصاحبه درباره روند شکل گیری کتاب «مستطاب آشپزی» است.

برخی دیگر از مطالب این شماره شامل:

جنبه‌های ارتباطی غذا به قلم امیرعباس تقی‌پور.

خواندن به‌مثابه قدرت گفتمانی (بخش دوم)، به قلم حسین بشیر.

چالشهای اینفوگرافیک و نیوزگرافیک در ایران، به قلم مریم سلیمی.

پرونده ویژه خورد و خوراک این شماره هم شامل این مطالب است:

درباره غذا که فقط غذا نیست، به قلم علی ورامینی.

فست فود بهمثابه شمایل مدرنیته؛ گفت‌وگو با شروین وکیلی.

ما از آن آمدیم در مطبخ، درباره ابواسحاق اطعمه، به قلم سمیه شکری.

آشپزی ورود از عرصۀ طبیعت به عرصۀ فرهنگ، گفت‌وگو با کاوه بهبهانی.

همچنین در همین شماره در مطلبی با عنوان «به وقت جنگ» موضوع آماده سازی افکار عمومی آمریکا برای ورود این کشور در جنگ افغانستان و عراق صحبت شده است و البته بخشی از این مطلب هم به این می پردازد که امروز افکار عمومی در مورد جنگ چگونه فکر می کند.

ماهنامه مدیریت ارتباطات به مدیر مسئولی امیر عباس تقی پور و سردبیری علی ورامینی منتشر می شود و شماره اخیر آن به صورت کاغذی و الکترونیکی منتشر شده است.

برچسب ها:

اخبار رسانه

167
0 0