خبرگزاری مهر همسو و هم‌افزا با انقلاب گام بردارد

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید خبرگزاری مهر گفت: سن انقلاب به ۴۰ سالگی رسیده، این یعنی دوران پختگی و کمال. همین طور خبرگزاری مهر هم مدتی از عمرش را سپری کرده است. در این دوران افرادی همچون مرحوم مقدسی فعالیت های ارزنده ای را در این خبرگزاری انجام دادند که قلبا از آنها قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: اگر رفتن دکتر علی عسگری از هیات مدیره خبرگزاری مهر انجام شده است اما خدمت ایشان را به سازمان تبلیغات اسلامی تضمین کرده ایم.

حجت الاسلام قمی گفت: هنگامی که  از موضوعات انقلابی صحبت می کنیم یک جریان نیرومند را مدنظر داریم که در بعد رسانه ای هم به همین گونه است. باور داریم اگر خبرگزاری مهر چند گام بردارد آینده ای رویایی در انتظارش خواهد بود. باید همسو و هم افزا با جبهه انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی خطاب به رئیس جدید این خبرگزاری هم گفت: آقای دکتر شجاعیان محکم گام بردار و مطمئن باش من و سازمان تبلیغات اسلامی به کمکت خواهیم آمد.

در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای فعالیت رسانه ای انقلابی به این نکته توجه داشته باشید که حمایت مردم از شما وجود دارد و ما نباید برای چنین فعالیتی تحولات سریع زمان را مدنظر قرار ندهیم.

در بخش دیگری از این مراسم آقای دکتر علی عسگری لوح سپاس و تقدیری از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرد و همچنین هدایایی را از فعالان رسانه ای گرفت که به نمایندگی از خبرگزاری مهر خانم رفیعی از سرویس اقتصادی هدیه ای را به ایشان تقدیم کردند.

همچنین آقای شجاعیان هم با دریافت حکم ماموریت خود  به طور رسمی مدیریت خبرگزاری مهر را عهده دار شد.

برچسب ها:

اخبار رسانه

123
0 0