به نقل از سایت اخبار رسانه : به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مدیریت رسانه» از جمله آثاری است که به بررسی رفتار کارکنان در سازمان های رسانه ای می پردازد و در زمره آثار مرتبط با رفتار سازمانی است که برآمده از مطالعات موردی در همین زمینه است. ساختار این کتاب به صورت مطالعاتی و تحقیقاتی در کشورهای مختلف است.
مخاطبان این کتاب را گروه های مختلف اعم از دانشجویان، اساتید و مدیران رسانه ها تشکیل می دهند و انتشارات مشق شب آن را آماده چاپ و انتشار کرده است. محمد مهدی فرقانی، رئیس دانشکده ارتباطات هم برای این کتاب مقدمه ای به رشته تحریر درآورده است.
کتاب «مدیریت رسانه» توسط لیلا نیرومندف حسنعلی ذکریایی، هادی زارعی، رضا سبزوی، حسن عبدالملکی، حسن قاسمی و زهرا نژادبهرام ترجمه شده است و استاوروسگئورگیادیس به رشته تحریر درآمده است و نسخه ترجمه شده آن در 172 صفحه و قطع وزیری روانه بازار نشر شده است.