به نقل از سایت اخبار رسانه : به گزارش خبرنگار مهر، رهبر انقلاب اسلامی سال جاری را با عنوان «رونق تولید» نام گذاری کردند، در حالی که توجه ایشان به مقولات اقتصادی کشور چند سالی است که برجسته تر شده است. هدف این نام گذاری سالانه توسط آیت الله علی خامنه ای به اهمیت موضوع و تناسب شرایط روز وابسته است و شعارهایی که انتخاب می شود متوجه مسئولان دولتی در نهادهای مختلف و متولیان و همچنین مردم است.
سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هم به دلیل مسئولیتی که در تبیین اهداف عالی نظام دارد و وظایف رسانه ای خود باید برای تحقق سیاست ها و اهدافی که رهبر انقلاب مدنظر دارد، بکوشد.
در همین خصوص مرکز پژوهش های اسلامی سازمان صداوسیما به تازگی کتابی را با عنوان «رونق تولید آموزه ها ی اسلامی، بایسته های رسانه ای» در سه بخش تولید در آمزه های اسلامی، راهبرد رسانه ملی و زیرنوشت ها منتشر کرده است. مهمترین بخش این کتاب حاوی شش فصل با محتوای اهمیت تولید و تعریف آن، اهداف تولید، الزامات تولید، بسترهای تولید، آسیب های تولید و راهکارها ی تولید تالیف شده است. در بخش دوم این کتاب هم راهبردهای رسانه ملی و کارکرد این رسانه در رونق تولید مورد توجه قرار گرفته است.
این کتاب با شمارگان ۶۰۰ نسخه و قیمت ۲۰ هزارتومان روانه بازار نشر شده است.