کتاب «رونق تولید؛ آموزه‌های اسلامی، بایسته‌های رسانه‌ای» منتشر شد

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرنگار مهر، رهبر انقلاب اسلامی سال جاری را با عنوان «رونق تولید» نام گذاری کردند، در حالی ‏که توجه ایشان به مقولات اقتصادی کشور چند سالی است که برجسته تر شده است. هدف این نام گذاری ‏سالانه توسط آیت الله علی خامنه ای به اهمیت موضوع و تناسب شرایط روز وابسته است و شعارهایی که ‏انتخاب می شود متوجه مسئولان دولتی در نهادهای مختلف و متولیان و همچنین مردم است. ‏

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هم به دلیل مسئولیتی که در تبیین اهداف عالی نظام دارد و ‏وظایف رسانه ای خود باید برای تحقق سیاست ها و اهدافی که رهبر انقلاب مدنظر دارد، بکوشد. ‏

در همین خصوص مرکز پژوهش های اسلامی سازمان صداوسیما به تازگی کتابی را با عنوان «رونق تولید ‏آموزه ها ی اسلامی، بایسته های رسانه ای» در سه بخش تولید در آمزه های اسلامی، راهبرد رسانه ملی و ‏زیرنوشت ها منتشر کرده است. مهمترین  بخش این کتاب حاوی شش فصل با محتوای اهمیت تولید و ‏تعریف آن، اهداف تولید، الزامات تولید، بسترهای تولید، آسیب های تولید و راهکارها ی تولید تالیف شده ‏است‎.‎‏ در بخش دوم این کتاب هم راهبردهای رسانه ملی و کارکرد این رسانه در رونق تولید مورد توجه قرار ‏گرفته است.‏

این کتاب با شمارگان ۶۰۰ نسخه و قیمت ۲۰ هزارتومان روانه بازار نشر شده است. ‏

برچسب ها:

اخبار رسانه

192
0 0