به نقل از سایت اخبار رسانه : به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «الگوی آمریکایی پس از عراق؛ رقابت بر سر قلبها و مغزها در عصر رسانههای جهانی» را «ناتان گاردلز» و «مایک مداووی» به رشته تحریر درآورده اند و در ایران نشر آزما با ترجمه ملیحه مهدی زاده آن را روانه بازار نشر کرده است.
این کتاب در ۱۰ فصل آماده شده است که برخی عناوین فصل های این کتاب شامل «قلب ها، مغزها و هالیوود»، «طلسم باطل شد؛ البته به جز در گیشه ها»، «خلاقیت نقد می شود: عملکرد هالیوود چگونه است»، «دیدن و دیده شدن»، «پیروزی هالیوود بر ارتش سرخ: حداکثر جذابیت های فرهنگی آمریکا»، «واکنش: قدرت نرم هم نوعی از قدرت است و البته دشمن ساز»، «داستان های نو و مخاطبان نو در عصر جهانی» و «بازنگری در دیپلماسی فرهنگی» هستند.
این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۴۰ هزارتومان روانه بازار نشر شده است.