«خلاقیت و کارایی در سازمان‌های رسانه‌ای» منتشر شد

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای» توسط شیرین تبریزی با قیمت 10 هزار تومان به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است. این کتاب را انتشارات پشتیبان منتشر کرده و در این اثر کوشش شده تا به طیف وسیعی از سوال هایی که در مورد خلاقیت و نقش آن در سازمان های رسانه ای مطرح می شود، پاسخ داده شوند.

بخش هایی از این کتاب به طرح سوال ها و پاسخ هایی درباره این موضوعات می پردازد؟

- خلاقیت چیست؟

- آیا می توان آن را در همه افراد مدیریت کرد؟

- چه هزینه ای باید برای خلاقیت پرداخت کرد؟

از آنجایی که خلاقیت از مؤلفه‌های ضروری در فرایند تولید رسانه‌ای است که جایگاه خاصی در مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای دارد و امروزه تولید محصولات رسانه‌ای خلاقانه در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی با چالش‌های بسیاری مواجه شده است، کتاب حاضر مفهوم خلاقیت را در صنعت رسانه بررسی کرده و نقش آن را در ارزش‌آفرینی بررسی کرده است. به این ترتیب که ابتدا رویکردهای مختلفی را که در مورد خلاقیت و افراد خلاق وجود دارد، ارا ئه داده‌، سپس واژه خلاقیت را به عنوان یک ویژگی سازمانی تحلیل کرده و پیشنهادهایی در مورد نحوه مدیریت افراد مبتکر برای ایجاد سازمان‌های خلاق داده و کوشیده‌ است به این پرسش، پاسخ دهد که یافته‌های کلی در صنعت رسانه‌ای تا چه حد قابل استفاده و کاربردی هستند. در نهایت در مورد جایگاه و نقش خلاقیت در ارزش آفرینی برای سازمان‌های رسانه‌ای بحث کرده است.

برچسب ها:

اخبار رسانه

159
0 0