«رودخانه تمبی» به بازار نشر رسید

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

بهروز ناصری که به تازگی کتاب «رودخانه تمبی» از او منتشر شده است، به خبرنگار مهر گفت: این کتاب شامل مجموعه داستان‌های ناپیوسته است که ۸ داستان را در بر می‌گیرد.

وی افزود: نام کتاب برگرفته از داستانی به نام «دسته گلی از کنار رودخانه تبی» است که به آن تعلق خاطر زیادی دارم و بیش از ۲۵ سال پیش نوشته شده بود.

ناصری درباره فضای غالب این داستان‌ها توضیح داد: در این داستان‌ها از عشق، مرگ، تردیدها و چالش‌های انسانی و ارزش‌نهادن به وجوه انسانی سخن گفته شده است. مثلا «پای لب گور» عنوان یکی از داستان های من است که به ماجرای مرگ می‌پردازد. درون‌مایه داستان‌های این کتاب «انسانی» است و سعی کردم رویکردهای انسانی و عاطفی که در درون خودم وجود داشت را در این داستان‌ها بازنمایی کنم.

وی یادآور شد: نوشتن داستان کوتاه را همواره دوست داشتم. این اولین مجموعه داستانی من است که منتشر می‌شود. طبق تعلق خاطرم به رئال و واقع‌گرایی این داستان‌ها نوشته شده است و کوشیدم چارچوب داستان کوتاه را در آن رعایت کنم.

به گفته این نویسنده سگ‌ها در مه، شکوفه‌های زرد، عبور از عرض جاده، پلنگ، تلفن، دسته‌گلی از کنار رودخانه تمبی، شکارگراز و پای لب گور عنوان‌های این داستان‌هاست که در ۹۴ صفحه، به بهای ۱۶ هزار تومان از سوی نشر قو روانه بازار نشر شده است.

برچسب ها:

اخبار رسانه

163
0 0