شبکه استانی صدا و سیمای کردستان متعلق به همه نیروهای انقلابی است

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر عبدالملکی صبح امروز سه شنبه در جلسه هم اندیشی اعضای کمیته مراسمات هفته حقوق بشر آمریکایی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز رسانه به جایگاه مهمی در تمامی تصمیم سازی و تصمیم گیری ها دست پیدا کرده و به همین دلیل باید نسبت به این بخش باید با حساسیت بیشتری برخورد کرد.

وی ادامه داد: امروز صدا و سیما در کشور ما در تمامی تحولات و اتفاقات داخلی و خارجی حضور دارد و خوشبختانه در استان کردستان نیز ما سعی کردیم به بهترین شکل ممکن از طرفیت‌های رسانه در راستای کمک به توسعه پایدار در این استان بهره برداری کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان به اندازه توان خود سعی کرده است در بستر رسانه‌ای ملی و حتی بین‌المللی فعالیت‌های خوبی را اجرایی کند و در همین راستا انتظار داریم که همه دلسوزان نظام و انقلاب نیروهای توانمند را به ما معرفی کنند تا از ظرفیت آنها در رسانه ملی استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از تمامی ابزارهای در اختیار خود در بخش رسانه بر علیه کشورمان استفاده می‌کند، گفت: امروز علاوه بر فعالیت صدها و هزاران رسانه فارسی زبان، ۵۲ شبکه ماهواره‌ای کردزبان با تمام قوا در حال تولید محتوا هستند و فرهنگ ما در استان کردستان را مورد هجوم و حمله قرار داده‌اند.

عبدالملکی افزود: نیاز است که از تمامی ظرفیت‌های استان کردستان در راستای تقویت رسانه ملی استفاده شود و به همین دلیل انتظار می‌رود که همه نیروهای انقلابی و ارزشی شبکه کردستان را از آن خود دانسته و با ما همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند.

برچسب ها:

اخبار رسانه

121
0 0