شمارمین شماره هفته‌نامه دوچرخه منتشر شد

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرگزاری مهر، هزارمین شماره‌ هفته‌نامه‌ دوچرخه امروز پنجشنبه ۹ مرداد منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

هفته‌نامه‌ دوچرخه، ضمیمه‌ نوجوانان روزنامه‌ همشهری، کار خود را از ۱۵ دی‌ ۱۳۷۹ با سردبیری فریدون عموزاده خلیلی آغاز کرد و هرپنج‌شنبه همراه روزنامه‌ همشهری در ایران توزیع می‌شود. سردبیر فعلی این‌مجله فریبا خانی است.

هفته‌نامه‌ دوچرخه طی ۲۰سال، علاوه بر فعالیت رسانه‌ای برای نوجوانان، آموزش و حمایت از نوجوانان علاقه‌مند به نوشتن را هم دنبال کرده و ۱۳ دوره‌ خبرنگار افتخاری برگزار کرده است. ۲۵۳۹ نوجوان از سراسر ایران در این‌دوره‌ها از طرف دوچرخه، کارت خبرنگار افتخاری دریافت کردند و آثارشان در دوچرخه منتشر شد. حالا بسیاری از آن‌ها به جمع نویسندگان، شاعران، تصویرگران، عکاسان و روزنامه‌نگاران بزرگسال ایران پیوسته‌اند و برخی‌شان هم از اعضای تحریریه‌ امروز دوچرخه‌اند.

این‌ضمیمه نیز مانند همه‌ مطبوعات ایران در یکی دو سال اخیر با بحران کاغذ و هزینه‌های چاپ دست و پنجه نرم کرده و حتی چند هفته از انتشار باز ماند و مدتی نیز به صورت نشریه‌ الکترونیک منتشر شد.

حالا نزدیک یک‌سال است که نسخه‌ چاپی آن نسبت به گذشته کمتر شده و به‌صورت هشت صفحه‌ای منتشر می‌شود. اما شماره جدید این‌مجله که هزارمین شماره آن محسوب می‌شود، در قالب یک‌ویژه‌نامه ۱۶ صفحه‌ای منتشر شده است.

برچسب ها:

اخبار رسانه

138
0 0