«فکه» به ایستگاه ۲۱۱ رسید

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرنگار مهر، شماره ۲۱۱ از ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با پرونده «فرمانده سپیدپوش» ویژه شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع در ۵۶ صفحه و بهای ۱۵ هزار تومان منتشر شد. مدیرمسئول این نشریه علی حسین پور است و سردبیری آن را زهرا عابدی بر عهده دارد.

«اتحاد مسلمانان: درمان دردهای امت اسلامی» نوشته زهره علی عسگری، قسمت بیستم از سلسله گزارش‌های پافند غیرعامل، نوشته فتح الله نادعلی و «دموکراسی آمریکایی: نگاهی به انتخابات آمریکا و مسائل پیرامون آن» نوشته مصطفی زمانی فر مطالب بخش چشم انداز این شماره از «فکه» را تشکیل می‌دهند.

در بخش گذر از تاریخ این شماره نیز مطالبی چون: قسمت سی و نهم داستان انقلاب با عنوان «کرک و پر عقاب: شکست آمریکا در طبس» نوشته محمد گرشاسبی، «معلمی که نماینده مجلس شد: نگاهی به زندگی و مبارزات نماینده شهید سیدمحمدجواد شرافت به مناسبت روز مجلس» نوشته انوشه میرمرعشی، «بسیج جهانی شد» نوشته محدثه مرتضی و «از فاطمیه تا فاطمیه: گذری بر زندگی شهید طلبه سیدمجتبی سیدکریمی به روایت خادمین شهدا – فدک» نوشته ثنا موحد، منتشر شده‌اند.

قسمت سوم از برشی از خاطرات خدارحم رضایی با عنوان «فرمانده‌ای برای آیه اولی الامر» نوشته سید صباح موسوی و مصطفی عیدی، «عباسِ دوران» نوشته حسین علوی، «پرستار علوی: گفت‌وگو با نرگس حسنی دانشجوی دندانپزشکی و همیار سلامت» به قلم زینب پاشاپور، «حالا که قرار است برویم… گذری بر زندگی نوجوان شهید بابک ابراهیمی» به قلم راضیه دخان، «مقاوم مظلوم: نگاهی به بمباران اندیمشک در چهارم آذر سال ۶۵» نوشته فاطمه بهمنی نیا، «برای در اوج پریدن: گفت‌وگو با حمیدرضا رضایی درباره شهید عزت الله حسین زاده از شهدای چهارم آذر ۱۳۶۵ اندیمشک» اثر عظیم مهدی نژاد و… مطالب بخش روایت راوی این شماره از فکه را تشکیل می‌دهند.

در نهایت در پرونده «فرمانده سپیدپوش: پرونده ویژه شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع» نیز این مطالب کار شده است: «فدایی وطن: گفت‌وگو با دکتر علی زارع فرزند شهید دکتر محمد زارع» اثر زینب سادات سیداحمدی و «نگاهی به فعالیت‌های شهید دکتر محمد زارع» نوشته میثم راستاد.

برچسب ها:

اخبار رسانه

125
0 0