رئیس سازمان تبلیغات درگذشت سعید جباری را تسلیت گفت

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت «محمد سعید جباری» مدیرعامل خبرگزاری نسیم‌آنلاین را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام به این ترتیب است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی برادر گرانقدر انقلابی و تلاشگرمان، سعید جباری، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید. ایشان یک نسل سومی مؤمن، مجاهد، بصیر، خوش فکر و پرعمل بود که همواره در زیست بوم فرهنگی رسانه‌ای انقلاب اسلامی، نقش آفرینی‌های مؤثر داشت. از دست دادن یکی از فرماندهان نهضت تبلیغی گام دومی مان در معرکه جنگ نرم و جهاد کبیری که درگیر آن هستیم، برای اینجانب، بسیار سخت و طاقت فرسا است. خسران نبود همراهی این همسنگر عزیز را به همه فعالان فرهنگی رسانه‌ای انقلاب و نهضت تبلیغات اسلامی، به ویژه به بنیاد تبلیغ نوین سازمان تبلیغات اسلامی تسلیت عرض می‌کنم؛ همچنین به خانواده محترم و داغدار ایشان عرض تسلیت و تهنیت دارم و از درگاه حضرت حق، برای ایشان صبر و برای روح آن عزیز، رحمت، غفران و علو درجات مسألت می‌نمایم.

محمد قمی

۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی

۳ جمادی الاولی ۱۴۴۲ هجری قمری»

جباری متولد سال ۱۳۶۸ در شهر قزوین بود. او فارغ‌التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است و به تازگی تحصیل در مقطع دکتری مدیریت رسانه را آغاز کرده بود.

این مدیر رسانه‌ای جوان از موسسین «سفیرفیلم» بود و در مستند تحسین شده «شب‌نامه» به عنوان راوی حضور داشت. پس از آن و از سال ۹۵ تا کنون، جباری عضو هیئت مدیره سفیرفیلم بوده است. تهیه‌کنندگی و مدیریت تولید فیلم‌های مستند «دوپینگی‌ها» و «کدام انحراف؟»، «میراث آلبرتا»، «خوان هشتم» و بیش از ۵۰ مستند کوتاه از دیگر نقش‌آفرینی‌های او در حوزه تولید فیلم مستند بوده است.

فعالیت جباری در عرصه فیلم مستند محدود به فضای تولید نبوده و در کارگاه‌های آموزشی متعددی به عنوان مربی حضور داشته است. وی در دوره‌ی آموزش مستندسازی شهید باغبانی که با مشارکت سازمان اوج و مؤسسه سفیرفیلم در شهر حلب برگزار شد، مربی جوانان سوری بود. جباری از سال ۹۷ مدیریت مرکز رسانه‌های خبری-اجتماعی اطلس را برعهده داشت. این مرکز با راه‌اندازی و توسعه میکرورسانه‌های اجتماعی گونه متفاوتی از پرداخت به مسائل روز را معرفی کرد.

طی سالیان اخیر جباری توانسته است که در حوزه‌های مهمی چون عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، مطالبه‌گری اصلاح قوانین، اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم جریان‌ساز باشد و سبک جدیدی از فعالیت خبری-رسانه‌ای سامان دهد. همچنین محمدسعید جباری عضویت در هیئت مدیره‌ مؤسسه «جام‌جم‌آنلاین» و کانون «نوین نگار» را در کارنامه‌ خود دارد.

برچسب ها:

اخبار رسانه

111
0 0