رسالت سازمان بسیج رسانه تشکیل جبهه واحد نیروهای انقلابی است

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش مهر مسعود بصیری در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بسیج رسانه از سال ۹۱ در کشور تشکیل شده که مهمترین هدف این سازمان تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب در ابعاد مختلف است. بسیج رسانه در سطح کشور بیش از ۱۴ هزار نفر عضو فعال دارد که در راستای انتشار و تولید محتوا در برای مقابله با اهداف دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ای فعالیت می‌کنند

وی افزود: مهمترین رسالتی که در سازمان بسیج رسانه به دنبال آن هستیم تبدیل یک جبهه واحد در نیروهای انقلابی در رسانه‌ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع می‌کنیم. در راستای اثرگذاری و توانمند سازی نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب دوره‌های توانمند سازی را در دستور کار گذاشتیم که بیش از ۱۷ میلیون نفر ساعت آموزش انجام شده و بیش از ۱ میلیون آن در سطح تهران بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه بیان کرد: اصحاب رسانه در مقابله با بیماری کرونا و کاهش آسیب‌های این بیماری در جامعه نقش مؤثری ایفا کرده اند و عملکرد درخشان رسانه‌های انقلابی در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در طی این مدت نشان دادند که جبهه انقلاب اسلامی تعطیل بردار نیست.

بصیری تاکید کرد: امروز بسیج رسانه پای کار هرگونه اقدام انقلابی برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب است و این آمادگی را به دستگاه‌های فرهنگی کشور اعلام می‌کنیم.

برچسب ها:

اخبار رسانه

96
0 0