رئیس سازمان بسیج رسانه از دفتر خبرگزاری مهر مرکزی بازدید کرد

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش مهر، مسعود بصیری در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در استان مرکزی اظهار کرد: امیدبخشی و ایجاد فضای نشاط در جامعه از مهمترین وظایف اصحاب رسانه و رسانه‌های انقلابی است که باید با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم این اقدام مهم را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: امروز جبهه انقلاب اسلامی در همه ابعاد و خصوصاً در جبهه رسانه‌ای نیازمند حمایت مسئولین است که این مسئله می‌تواند منشأ خیرات و برکات زیادی باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: حل مشکلات خبرنگاران، اصحاب رسانه و رسانه‌های انقلاب اسلامی از مهمترین اولویت‌های بسیج رسانه است که با مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی باید به نحو احسن انجام شود و اعتقاد داریم اصحاب رسانه برای اثرگذاری نباید دغدغه‌های حاشیه‌ای داشته باشند.

بصیری تاکید کرد: نیروهای رسانه‌ای جهادی با حداقلی‌ترین هزینه و نیرو، بیشترین اثرگذاری را دارند و محور اصلی آن پای کار آوردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است.

وی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه یک هماهنگ کننده بین رسانه‌ها است و بنا دارد همه را در خیمه انقلاب اسلامی متحد کند و خوشبختانه امروز به سطح توانمندی بسیار قابل توجهی دست پیدا کرده‌ایم.

برچسب ها:

اخبار رسانه

220
0 0