خبرنگاران برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی تا ۱۴ شهریور فرصت دارند

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه که در تیرماه برای استفاده از بیمه تکمیلی در سامانه جامع رسانه‌ها ثبت نام کرده بودند و بعد از بررسی، نام آنها تایید شده است، تا پایان روز ۱۴ شهریور فرصت دارند با مراجعه به سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی http://honarcredit.ir نسبت به «عضویت، انتخاب طرح بیمه مورد نظر و پرداخت وجه» اقدام کنند.

در اطلاعیه مربوطه خطاب به خبرنگاران متقاضی این طرح آمده است: با توجه به برخی تغییرات نسبت به سال گذشته از جمله بهره‌مندی افراد تحت تکفل، توصیه می‌شود قبل از انتخاب طرح مدنظر و پرداخت وجه، آیین‌نامه اعلامی را با دقت مطالعه کنید.

طبق اعلام صندوق اعتباری هنر، درخواست‌های ثبت شده پس از این تاریخ مشمول بیمه تکمیلی نخواهد شد و خبرنگاران در صورت وجود مشکل و یا سوال می توانند با شماره ۸۴۰۹۵۱۴۵ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود، طبق تفاهم میان معاونت مطبوعاتی و صندوق اعتباری هنر، امسال ۳ هزار خبرنگار از خدمات بیمه پایه و ۳ هزار خبرنگار از خدمات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر بهره مند می‌شوند.

برچسب ها:

اخبار رسانه

183
0 0