افزوده شدن موضوع«حادثه تروریستی اهواز» به جشنواره مطبوعات خوزستان

به نقل از سایت اخبار رسانه :   

حسین حسین نژادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، اظهار کرد: رسانه های استان در انعکاس ابعاد مختلف این حادثه عملکرد خوبی در بخش های عکس، خبر، گزارش، یادداشت و تحلیل از خود نشان دادند از این رو با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، قرار شد موضوع «حادثه تروریستی اهواز» به بخش ویژه سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان افزوده شود.

وی افزود: اصحاب رسانه می توانند در بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان خوزستان علاوه بر موضوع شعار سال ۹۷ (حمایت از کالای ایرانی)، آثار خود در خصوص حادثه تروریستی اهواز را نیز برای داوری ارسال کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان، بیان کرد: همچنین اصحاب رسانه می توانند آثار خود را در بخش‌های تخصصی از جمله سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش در جشنواره شرکت دهند.

حسین نژادیان یادآور شد: مسائل زیست‌محیطی خوزستان و مدافعان حرم دو بخش موضوعی دیگری هستند که جامعه رسانه استان می توانند آثار خود را با این مضامین به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در خصوص شرایط و مقررات شرکت در جشنواره بیان کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ اول تیر ۹۶ تا ۱۵ مهر ۹۷ در مطبوعات مکتوب استانی، واحد مرکزی خبر صدا و سیما خوزستان، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، ضمائم نشریات سراسری و یا صفحات استانی دارای مجوز استان منتشر شده باشند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان افزود: آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایت pressfestival.ir  پذیرش می‌شود که به صورت زیرپورتال و با پیش‌وند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود و هر متقاضی می‌تواند تنها در دو بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد نمود.

 حسین نژادیان تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از یکم  تا بیست مهرماه در آدرس pressfestival.ir  بارگذاری کنند.

برچسب ها:

اخبار رسانه

149
0 0